Torsdag 10/1-13

Skumt att skriva 13.
 
Första skoldagen för mig idag. Såklart var ju Helén sängliggande så vi hade eget arbete hela dagen förutom kör för det har vi med sångläraren Emma-Lena. Synd men bra. Synd för att vi skulle ha första riktiga balettlektionen idag. Bra för jag är inte frisk än så då kunde jag vila och ta lite teoretiska saker. Andra passet dansade vi en sexysexystolkoreografi till Express från Burlesque. AWESOME! Älskar all dans i och för sig men det är kul att testa nåt nytt :) 
 
Har tvättat idag oxå. Det behövdes. Men jag hann inte med allt och orkade inte heller för den delen. Har ont i bröstet och det blir värre när jag andas, rör mig, lyfter eller ja, bara jag lever i princip. Nog om detta
 
Nu ska jag sova. Jag vet. Halv tio är jag död. Har verkligen hållit mig för att inte sova på dagen så jag vänjer mig att kliva upp på morgonen nån gång och sover på natten. 
 
Hata aldrig någon bara för att dina vänner gör det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0