Blä

Ja idag började skolan. Men jag är kvar i jämtland. Igår när jag satte mig på busstorget kände jag hur trött jag var och en bekant huvudvärk smög sig på. Fick sitta och nypa mig för att inte somna bland nerkissade alkoholister och fick slå om koden flera gånger när jag skulle betala bussen. Hann knappt sätta mig innan jag somnade. När Pär-Anders kom och hämtade mig med bilen tog det inte många meter innan jag somnade och halvsov till nälden. Hämtade mamma i kyrkan och åkte för att hämta grejer som jag skulle ha med till Fränsta. Men jag var så utmattad att jag inte kunde tänka och började grina och visste ingenting. Orkade ingenting. 

Så tanken var att jag skulle åka dit imorse istället men när jag gick och la mig efter att ha sovit hela kvällen insåg jag att det var lika bra att sova ut. Och jag sov oavbrutet från tolv till 9 då det var dags för att kissa. Kollade mobilen och insåg att smsen jag skrev igår hade jag inte skickat iväg. Sen somnade jag om och vaknade halv två men hade fortfarande ont i huvet, halsen och ögat. Åt frukost och kände att det var migrän. Fan. Bara att ta treo (som är oslagbart när man har migrän) och sova ännu mer. Fortfarande sjukt jävla slut i luvan och antagligen har jag feber till och från.
 
Aja. Hade det jättemysigt igår med Hanna, Sara och Emma. Snacka om att tiden har stått still när man träffar gamla goda vänner. ååh <3
 
Hoppas jag kan åka till skolan imorgon.!

Kommentarer
Postat av: hanni

Tråkigt att höra att veckan började så dåligt! Hoppas allt det onda går över!!! :) puss my love<3

2013-01-08 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0