Myshelg

Tåget hem var trasigt och vi stog still på en bro i över en timme. Åkte tillbaka till umeå för att byta till nästa tåg. Två timmar senare än beräknat kom jag hem till Fränsta. Lagom trött efter flera timmars ovisshet, ilska och oro.
Men jag och simon hade iaf en jättebra helg och det var så skönt att jag kom dit på torsdagskvällen istället för fredagskvällen. Då hade vi en hel dag extra och det är guld värt kan jag lova! 
 
Idag har varit en bra dag men jag skulle göra en Piképirouette och tänkte försöka göra dubbelsnurr. Tappade kontrollen över huvet i spoten och så knakade det till och jag blev helt knäsvag och huvudvärken slog till direkt. La mig och sov till middagen och när klockan ringde var jag fortfarande i drömmen så jag fortsatte sova tills jag hade drömt klart och då var klockan 20 i fem. 20 min kvar av middagen. Kravla sig upp ur sängen och släpa  sig till maten. Tur jag inte sov förbi den! 
Efter maten hade det mesta gått över och jag fick en impuls att öva. Så jag övade först duetten med Janine och sen hoppade jag hopprep och sjöng. Herregud vilken skillnad det är! Det går åt dubbelt så mycket syre då än när man gör bara det ena tydligen. Sen var jag tillräckligt varm för att göra en riktig långstretch. Gu så ont det gör! Men det är bara att le och härda ut. Som allt med dans........ Haha :) Nej men det är värt det. 
 
Nu ska jag se om vi har fått tillbaka varmvattnet! Hoppas!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0