6 dagar till 20

Vilket väder! Så fantastiskt att vakna upp (efter en vin&spelkväll med massa skratt och tok som alltid med familjen 5) och äta världsgod omelett, tejpa och linimenta(?) min stackars fot och sen dra på sig skor och ytterkläder för att gå. Gå i solen och samla kraft och bara njuta av vädret. Gå utan mål bara för att det är skönt. Och nyttigt. Se sjuttielva skotrar och ännu fler skoterspår. Känna skoterdoft och höra skoterljuden komma närmre och försvinna. Helt jävla underbart! Gick till en bro där det är jättevackert. Tog nästan två timmar att gå dit och tillbaka och på hemvägen mötte jag frida och johannes som skulle äta pizza. Så jag vände och följde med och tog en pizza. Smaskens. Jag är fortfarande mätt så här 5 timmar efter :p Får äta nåt litet så inte kroppen blir alltför ur balans imorgon när det är massa dans. Nu ikväll har vi tittat på Bounce -Live på nalen. Gaah dom är så bra! 
 
Måste berätta om i fredags. Då hade vi street med Jessica. ÄNTLIGEN! Jag älskar dom passen. Man bara köttar för allt man är värd och lite till och magstyrka till en låt där det ända dom sjunger är One, two, FUCK YOU! då jäklar tar man i det där lilla extra. Värt att kolla in den om ni gillar clubmusik och vill ha det där lilla extra. Jessica sa innan: Varning för vältränad mage. Det var blodigt, vidrigt, sjukt jävla jobbigt. And I Loved It!!! :D
Hon är verkligen en inspiration
 
Nu ska jag dricka mitt honungste och skriva karaktärsanalys. Sen blir det nog en tidig kväll. Vill att det ska gå fort tills fredag för då får jag åka hem och på lördag fyller jag 20!!! Sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0