Första skoldagen efter lovet

Hade ingen lust alls att öva idag. Vi har haft stämrep heeela dan och då blir man så himla trött i huvet så jag var beredd att gå och lägga mig efter middagen. Men jag hade bokat tid kl 19 så jag bytte om och lade mig i sängen och ställde larmet. Sov i 25 min och huvudvärken var borta och jag hade lite mer energi.
Värmde upp kroppen och sen fokuserade jag på bål och flås. Sen tvingade jag mig att göra balettövningar. Dom tar verkligen död på en! Om någon vill ha svetten rinnande och muskler som vill rymma efter en kvart vid stången ska ni testa balett! Efter det njöt jag av att röra mig fritt till härlig musik och sjunga och sen tog jag en långstretch.
Nu har jag ätit upp min halva banan som blev över och dricker en proteinshake. Första dagen avklarad. Snabbdusch och hopp i säng!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0