Tiden bara flyger iväg!

Det är helt sjukt vad mycket vi gör och hur mycket information vi tar in! Igår fick vi regissering på en teaterscen vi ska göra i smågrupper och tränade på att göra den utantill, vi fick duetter och övade på dom, jag hade sånglektion där jag lärde mig släppa loss lite mer och ska även kunna den utantill nästa tisdag, vi lekte en massa, jag tog mig högre upp än någonsin på sångteknikslektionen, vi övade alla danskoreografier och ändå hann vi med att skratta tills vi inte hade någon luft kvar.

I like it here. Jag har kommit rätt. UNDERBART!

Idag då. Äckelfyspass, Jazz med brutal ben och ryggstyrka, uttryck där jag fick folk att må dåligt (ja, till den här sången är det något bra) och sen musikal där vi har börjat med ännu en ny koreografi som är bollywoodinspirerad och sen övade jag och Johannes på duetten. Som vi fick för att träna på mer fysiskt uttryck. Hjälp! :p

Så ja, dagarna går fort och man hinner inte alls med något utöver skolan för alltid finns det något man kan öva lite mer på.

Men jag älskar det. Nu när jag ser oxå har jag så himla mycket mer energi över till det oxå :D

Nu ska jag gå upp till artistsalen och vara kritiker till Karin och Sara som ska agera ett lesbiskt par i sin duett. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0