Tacksam

Idag är jag ledsen över några saker. Som att min vän har åkt härifrån istället för att mysa med mig, jag är rädd och orolig och min plopp är slut. FML hade jag skrivit om jag vore en otacksam snorunge. Men jag tänkte fortsätta med vad jag är glad för idag istället. 
Jag är glad för att ha träffat så fina vänner här på Ålsta. För att jag snart ska få krama om och sova med min älskling. För att de bästa människorna i hela vida världen har jag haft turen att träffa och att de alltid finns där, i ur och skur.
Att läkarna tar min oro på allvar och verkligen kollar att det inte är något. (Let's hope!)
För att jag kan röra mig betydligt mer obehindrat nu än när jag vägde 17 kg mer. Att jag blivit mycket starkare och fått bättre hållning. Att jag faktiskt vågar gå i bara linne och shorts "härhemma" hos familjen mysjävlar.
Att jag känner att jag hamnat på rätt utbildning och att ALLA lärare utgår från mig och mina förutsättningar och vi jobbar utifrån det. Att jag både får och ger mycket beröm. Att det är så skön stämning här. Att jag ändå vet att dom bästa i Jämtland kommer finnas kvar.
Så listan inte ska bli oändlig avslutar jag med min mina syskon och mamma.
 

Kommentarer
Postat av: hanna

love u <3

2012-09-05 @ 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0