Regnet faller, byxor likaså

Var till Umeå i helgen och hälsade på Simon och var även där för att köpa kläder och karaktärsskor. En sportbh och trosor blev det men mina nya glasögon gjorde att jag fick så ont i huvet så jag kom inte ihåg vad jag behövde ens. Efteråt kom jag på att det var mjukisbyxor som ser okej ut, hotpants och en dansdräkt.
Vore ju så skönt att slippa få glipa mellan byxan och tröjan när man rör sig och slippa bli kall där på nedre delen av magen och ländryggen. Och att slippa fenomenet att byxorna far ner ju mindre jag blir :p 
 
Nej jag är dålig på att blogga. Jag skriver om helt obetydliga saker och glömmer typ bort det väsentliga. Tokigt. 
 
Idag har vi haft brutalt äcklig styrketräning. Kissande hunden. Knät  lika högt som rumpan, upp 20 ggr, 20 smågung. Håll och sträck ut benet rätt ut åt sidan, fortfarande rakt och glr sen cirklar med benet. 
"-Ja ni gör rätt om det känns som att nån hugger er med kökskniven i höften" Känns uppfräschande.
 
Det var bara en av alla vidriga saker vi skulle göra. Men skönt var det efteråt. Håller på att testa att inte stretcha efter träning. Finns tydligen ingen forskning som säger att det skulle vara effektivt, snarare tvärtom att man blir mindre explosiv. Ja, värt att testa tänkte jag! 
 
Hur som, ända sen det fyspasset i morse har jag haft överskottsenergi och blev lite förtvivlad när Helen sa att vi inte skulle ha nån Jazz. Så efter vi hade tränat på vår trio tog jag en springtur. SKÖNT! 
Kom hem lagom till middagen med så det var gött. 
 
Känner mig lite smånere idag så jag har muntrat upp mig med RAW-klipp. ALLTSÅ JOHAN GLANS! Haha han är så bra :)
 
Nu ska jag vara lite social, kanske ska investera i en dusch oxå. Adjöken så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0