Njurbäckeninflammation

Förbannat vad ont det ska gå. Har haft ont i nedre delen av magen hela helgen men inte tänkt så mycket på det. Igår började det svida när jag kissade och i morse var det outhärdligt. Grinade när jag kissade och var tvungen att gå hela tiden. Nej, fan. Inte nu. Bara att hinka i sig vatten och försöka bli av med det men jag mådde illa och det brukar jag inte göra. och jag tror det hade gått för långt för det blev inge bättre. Sen dumfan tränade ju lite lätt med vad jag i efterhand tror var feber -.-
Hur som, nu går jag på antibiotika och hoppas det blir bättre. Urinvägsinfektionen hade gått upp till njurarna så nu äter jag starkt penicillin och hoppas att jag kan ligga på rygg i natt (det gör så ont i njuren att jag måste ligga på mage eller vänster sida). Vore skönt att kunna luta sig bakåt i stolar med! Men det värsta är att jag inte kommer få dansa på en vecka. Vara med och markera men det är ju inte samma sak.
Haha nej slutwainat för mig. Nu ska jag duscha, dricka te och sen sova. Det är planen för ikväll. God natt alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0