Tagga duetträning!

När jag åt antibiotika fick jag inte träna så nu jävlar är det bara att kötta! Brutalstyrka med övningen där man får kolla en extra gång att det inte sitter en kökskniv i höften. Jazzen var det karatekickar och vanliga såhögtsommöjligtochännulitehögre-kickar. Massa pliéövningar (böjda ben typ) och en koreografi som var knas. Tror mycket av min förvirring dock berodde på att jag hade glömt vattenflaskan så vätskebalansen var på många minus.
Sen tränade jag och Johannes på duetten. Som förövrigt ska redovisas inför dansarna imorgon. Hjälp.
Så nu är det bara att tagga till efter powerwalken för kl 20 ska vi träna på att vara kära i varann. Hepp!

Hoppas alla ni andra människovalpar som inte får köksknivar i höften mår prima!

Jättebamsing till kram från eder Linnéa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0