Ja just det, jag hade en blogg!

Flera gånger har jag tänkt att jag ska blogga men när jag väl sätter mig vet jag inte var jag ska börja. Så har jag gått till de andra, repat, tittat på film och allt annat vi gör. Föreställningen i onsdags gick kanon. Några ställen där rösten hoppade som får mig att rysa av obehag men det finns ingen anledning att älta det som varit. typ 90 % av den hjärnkapacitet vi faktiskt använder går redan till det så att fylla på där känns onödigt :) Det var första gången jag rörde mig och sjöng samtidigt dessutom och jag är här för att lära mig och utvecklas. :)
 
Har fortfarande världens underbaraste klass, underbar lärare och helt fantastiska rumskompisar. Jag var borta i 4 dagar och när jag kom hem igår blev jag sönderkramad och fick veta att ordningen var återställd. August sa en gång "är Linnéa glad är alla glada" och att få höra att man är fin nu när jag är sjuk och ser ut som ett lik. Det värmer. Jag är inte van det här. Har aldrig varit med om så många kärleksfulla människor på samma gång så det är lite överrumplande. (ingen aning om det ens heter så. ROOMPAAA!)
 
Okej. Gränsen.
 
Jag älskar att alla är ironiska.
Jag har kommit rätt.
Nu ska jag sussa lite. huvet sprängs... :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0