Vett & Etikett

Haha jävla stjärna man är.. ställer kl på 7 och tänker att det är bra att ha några minuter till godo så det inte blir stressigt så jag ändrade minuttalet till 53 men ändrade jag timtalet då? Nepp! Så jag hade ungefär 10 min innan jag skulle cykla iväg enligt min plan. Ta aloe-hutten, dricka vatten, borsta tänder och på med lite mascara. Justde fan, tvätten! Men den fick vara tills jag kom hem för inte ville jag missa Vett&Etikett-dagen för lite tvätt heller! *******Det var spännande att gå på skolan eller göra nåt överhuvudtaget utan att ha ätit frukost! Fattar inte hur folk klarar av det! Koncentrationen och orken fanns inte och huvudvärken kom ganska snabbt. Förstår nu det Mats sa att de som äter frukost har 40 % bättre betyg för hej och hå vad jobbigt det var. -Ja men jag har mvg i alla ämnen och jag äter inte frukost. -tänk då vad mycket MER du skulle kunna och orka om du åt frukost! *************************************************************************** Hur som! Det var en kul dag och alla försökte verkligen dansa! Förutom två fjantar som jag inte tänker nämna här för då får jag stryk :D Hihihi men jag förstår dom ändå att det kanske inte är så kul att hoppa in mitt i. MEN det jag skulle komma till är att alla lärde sig dansa på den där korta stunden. Coolt! Och att alla vågade. Förutom fjantarna då ;) Helt annat än när man hade danslektion i 9an :p***************************************************** Nu ska jag vila. S K Ö N T !

Kommentarer
Postat av: fjant nr.1

Hahahaha men du kan va en fjant! Du är min älskade fjant ;)))) <3

2012-05-25 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0