Bal!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH vilken härlig kväll det var igår! Det var längesen jag kände mig så vacker, om jag någongång gjort det! Tack Marielle, som på så kort varsel kunde ställa upp och göra mitt hår. Det blev verkligen hur fint som helst! Tack Sara, som hjälpt mig med så mycket! Tack Marina för klänningen och tången! Tack mamma för väskan och allt annat! Tack Simon för tålamod och hjälp med allt! Och tack till ALLA som hjälpt mig att få en underbar kväll med härliga människor. TUSEN TACK! Det var lite värre att gå hem. Tur det inte var så långt! Har några mysiga blåsor och sår på fötterna. Lite gelly på dom och plåster så ska jag gå och träna. Sov så himla bra inatt så nu efter frukosten är jag ganska pigg :) Har lovat mig själv en dag då jag kan äta vad jag vill så nu ska jag träna så jag får upp förbränningen. Haha :) Var rädd om er människovalpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0