Soligt och varmt

Tackar för det tipset Saga! :D Dagen började inge bra. Tror inte det står riktigt rätt till med spiralen och det är så mycket pollen så jag hostar och snorar hela tiden. Men en dusch, massa te och ipren så blev det bättre i magen i alla fall. När jag skulle på skolan hittade jag inga lämpliga skor för sommarhettan. Har inte alls hängt med i värmen så sommarskorna var nere i källaren och såklart långt in. Hann inte leta nå mycket så jag fick minsann ta vinterskor. Mmmm va skönt det var. På skolan hade vi sista repet innan vi ska spela upp det där som är lite småhemligt. Hoppas det blir bra även fast inte alla var där..! Och att alla vet vad som gäller så det inte blir strul. Men det blir det ju alltid såatte ;) Sen gick jag och Sara ner på stan och surrade och solade och letade skor. Jag kom hem och följde med Simon på hans ärenden bara för att det är skönt med sol :) Nu ska jag Skriva klart scmu-uppgiften och sen blir det antingen en smoothie eller bara sova. Är så trött. Adjö kissekatter!

Kommentarer
Postat av: Sara L

Jag kunde inte ha spiral och är typ allergisk mot hormoner så inga preventivmedel här! Mamma kunde inte ha preventivmedel och det funkade ju inte på Terese. Så om du har problem med den, är inget konstigt. Vad har du för bekymmer med den?

2012-05-25 @ 10:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0