Prupp i kollikollifejset

Fick panikångest när jag kom hem och såg att ekonomin helt skulle skita sig. Tack. Jag har faktiskt oxå räkningar som ska betalas! Antingen får jag hitta en annan gammal klänning till balen (eftersom bhn kostar 500) eller så måste jag låna knappt 500 kr för att betala det allra viktigaste. Åååh skit. Tur jag har ickenärvarande pappor som man kan pressa på lite pengar. Vill inte men måste man så måste man. Efter det här ska jag sluta vara snäll när det gäller pengar. Har man 3500 att klara sig på i månaden är det jäkligt mycket pengar att ligga ute med ska jag säga dig din nedrans filur! Vet inte om jag kommer kunna söka till ålsta. Har inte råd med tågbiljett. Kul. Har tränat på den där jäkla sången och varit nervös till tusen och så har jag inte råd med biljetten dit. Tack vare dig. Anus. Ett samtal till mamma och allt kändes lite bättre. Är dock fortfarande snurrig. Typ syrebrist. Kan man ha det så långt efter? Tror i alla fall jag väntar lite till innan jag tränar för att vara på den säkra sidan. Känns det inte bättre om en timme så tänker jag strunta i det totalt och gå och lägga mig. Fy fan vad skönt att lägga sig i sängen, dra över ett svalt täcke och bara somna. Nu skriver jag allt jag tänker. Eftersom det är min blogg är det fullt tillåtet. Dom som läser får ju läsa på egen risk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0