Migrän 2 dar i rad = MATT!

Tack för tipset Hanna! Upp till bevis, explorer! NU äntligen börjar migränen gå över. Hade migrän när jag vaknade igår morse och spydde från 9 till 12. Huga..fick ont igen igårkväll men lyckades somna men imorse när klockan ringde var den där igen. Gick upp och spydde, tog en voltaren och gick och la mig igen. drack lite argi och smorde fötterna med heat lotion innan jag gjorde fotbad för att leda bort blodet från huvet. Funkade ganska bra och jag kände mig piggare. Sen gick jag ner och hämtade tvätt och så kom det tillbaka. Jäkla trapp alltså! Kräktes, drack vatten och kräktes igen. Åt choklad och drack massa mjölk och vatten. Nu känns det bättre. Känner min fett ofräsch dock. Ska gå en liten promenad för att få luft nu och sen kanske jag tar och gör smoothie till mig och Simon eftersom jag har minus på energikontot. Det lät oförskämt gott oxå. Hoppas det blir stycken nu då!

Kommentarer
Postat av: hannie

Men hussa vännen! Migrän's a bitch!!!

Hoppas det går åt rätt håll nu då!

puss puss

2012-05-08 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0