Meeen

Amen vafan. Jag är faktiskt jätteduktig på att göra stycken och allt sånt men så blir det visst inte när det väl kommer på bloggen. Bajs. Varför blir det så på vissa datorer men inte på andra? Konstigt det dära.. Hur som helst har jag sovit som ett barn inatt. Och idag är träningsvärken total. Magen är värst. Får liksom ta sats när jag ska upp ur sängen. (nej jag kunde inte rulla åt sidan idag för Simon är ju kung på att breda ut sig så jag hade ungefär 2 cm tillgodo) Hutten har jag tagit men jäklar vilken sen frukost det blir. Har hållit på med papper nu på morgonen så tiden sprang iväg. Ut i köket och hitta något ätbart! Adjö!

Kommentarer
Postat av: hanna

det där med stycke-indelning är lite knepigt när man har google crome som webbläsare. Man måste göra någon inställning för att det ska bli styckeindelning. Skitmysko men så är de ^^ Jag får inte till det på min dator, därför bloggar jag när jag är inne via windows internet explorer xD

2012-05-06 @ 14:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0