Jag vill bli frisk! NU!

Ååååååh dumma öroninflammation. Den blev bättre igår och jag tänkte gå på skolan idag men nu ringer det i hela huvet igen och dunkar och har sig. Hoppas det går över snart! Då kan den få ta med sig inflammationen i lederna oxå så blir de fullgrett. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min nya styckeindelning, fin va!------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Igår Ringde jag och hörde om dom fått ihop vilka som kom in på skolan och det hade dom. JAG KOM IN! Wiiie :D Så nu är det bara att spara så mycket pengar det bara går så jag kan äta även på helgerna :p Herregud va glad jag blev. Jag trivdes så bra där, ingen som gav en onda ögat eller muppade sig. Bara varma hälsningar, härliga människor och übermysigt ställe. Kommer bli bra dehär! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nu ska jag försöka skriva bort skolarbeten. Nu är det bara 16 dagar kvar. Det är helt sjukt! Jag får se till att bli frisk för inte är det kul att vara hemma när det är hur fint väder som helst ute och det händer spontana saker på österäng - typ 100 meter från lägenheten. Nej ge mig cvitamin och ett friskt öra. Och kladdmuffins <3

Kommentarer
Postat av: frida

Använder du google chrome när du skriver inlägg? :) I såfall är det därför styckeindelningen försvinner! hihi



om du inte skriver det manuellt <br> i den andra redigeraren :))))



Annars är enklast att använda en annan webläsare! fireeefoooox till exempel :))



PUSSSS

2012-05-23 @ 16:25:18
Postat av: Saga

Du kan hålla ner knappen nedanför enter, pilen som pekar uppåt, samtidigt som du trycker på enter så blir det styckte :)



Grattis till att du kom in!!! :D Fan vad stolt jag är. Du får inte glömma bort mig bara när du flyttat tokunge <3

2012-05-23 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0