House, träna och äta

Någon som behövde sova eller? Vaknade för en timme sen. Ojojoj... Men nu är jag pigg. Ska dricka lite välling innan jag går och köper bh till balen. Sen ska jag leverera Aloe Veraprodukter men jag funderar på att vänta med det tills Simon kommer hem. Har ingen lust att yra omkring i det här vädret och leta adresser. Så jag ska fråga lite snällt om han kan köra mig :) Det kommer en spekulant på bilen idag! Spännande att se om den blir såld nu. SItter och lyssnar på housemusik. Så himla skön musik! Perfekt att börja dagen med :) Och en kopp varm välling för min onda hals. Igår skulle jag ju träna efter skolan. Glömde det viktigaste, nämligen sportbhn. Grattis pucko. Jaja då blev det mer fokusering på bålen och axlarna och mindre spring som nog var bra. Liite spring på löpbandet blev det ändå. Åååh det är så kul att orka :) Wiiie! Har börjat strunta lite i maten nu. Det känns som att det är bättre att jag äter även om det inte är supernyttigt än att jag inte äter. För så har det blivit när jag är själv. Tycker det är så svårt att komma på bra mellanmål så då tänker jag att det är bättre att äta. Eller som igår, då hann vi inte göra nånting så jag kokade pasta och åt det med ost. Så jääääääääävlaa gott! Att magen sa ifrån på kvällen är en annan sak men hela kroppen hade sagt ifån om jag inte hade ätit. Oj vad jag skriver. Även att jag tycker att välling är gott nu! Har tyckt det smakat konstigt och skum konsistens. Men nu fanns det inget annat så jag körde på och det var ju riktigt gott. NU ska jag sluta jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0