HANNA!

Igår fick jag för mig att det är säkert asbra att gå på måltidsersättning och hårdträna. Va fan var det för ryck? Nisch, nu är det mat som gäller. Herregud va fläng man är. Kokobello. Tur jag insåg det på en gång att det inte funkar så bra! Inte bra alls faktiskt. För då ställer kroppen in sig på svält och lagrar fett. Näe, det låter ju onödigt när landet svämmar över av mat. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Grattis till en superfin och underbar tjej som fyller 19 idag! Hanna!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack mitt hjärtegull! :)

2012-05-10 @ 16:36:18
URL: http://littlesisterh.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0