H2O är bra

Idag får jag inte träna. Nej. Försök inte ens! Hade jättehög puls igårkväll så antingen är jag övertränad, stressad eller sjuk. Tror att det är lite av varje. I alla fall sjuk och stressad. Eller ja, sjuk och sjuk. Jag har ont i halsen och huvet men ont i halsen = ingen träning. Varför kan jag inte njuta av det då? Jag vet inte. Det är så skönt att träna och när jag är så här trött brukar det bli bättre då. Lite allergisk oxå kanske. Nej nu ska jag dricka ett stort glas vatten så jag inte får urinvägsinfektion och vila. Fint. Finns här för dig <3

Kommentarer
Postat av: Hannie

Hoppas det sjuka går över snart så du får fortsätta träna, du som har kommit igång med träningen så bra! :) Puss älskar dig <3

2012-05-03 @ 19:05:44
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0