Gäddhäng

Äter morgongröten utan mjölk. Det gick ju utmärkt det med! Men eftersom jag aldrig tog fram bär igår som jag skulle så blev det sötsliskig sylt istället. Men det gick ju också utmärkt! Kan inte säga att jag fick sova ut i natt. Hej hej på dig feber! Och eftersom våra äckelgrannar är mupp så hade inte tvätten torkat så det var bara att kliva upp i morse och hämta kläder. Det finns två torkställningar i tvättstugan, tydligen är en av dem en grannes. Visst, fine men står den och tar plats i tvättstugan får dom räkna med att folk använder den. och det gör säkert ingenting för dem eftersom dom inte har märkt upp den. MEN. Dom hade tvättat en soffklädsel och lät den hänga kvar över hela vår tvättid. Så det blev både jaga och Simon förbannad över. Nej det är såklart inte bara den grejen, dom tror dom kan göra hur som helst bara för dom bott här längst. Det gillas INTE. Men vad gör det om hundra år. NU ska jag göra mig i ordning, åka och köpa lunch till Simon och cykla till sjukhuset med den. Sen cykla till skolan, förhoppningsvis hinner jag äta lunch själv så jag kan träna direkt efter skolan. Det vore skönt! Om jag mår bra vill säga. Puss på er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0