Fina bilar

Har landat sen en tripp till Sagas nya lägenhet. Hon har fått till det så himla fint! Så duktig så :) På vägen hem blev jag påmind om att jag glömt ta piller. Ajajaj... vilket helvete vi tjejer måste stå ut med ca 12 gånger per år. Hua. Däremot huvudvärken, putsveck! Men trött är jag. Alltså bilarna som far omkring ikväll! Nomnom... Har glömt bort hur fina bilar det faktiskt finns och nu har jag sett massor. Kul! Och Simon är och jobbar natt igen. Ganska skönt att sova själv faktiskt! Nu ska jag mysa i soffan med varm choklad och husman med mycket ost. Farväl människovalpar!

Kommentarer
Postat av: Saga

Åh tack, vad söt du är! Men finare ska det bli! Hihi <3

2012-05-19 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0