Detta fält måste fyllas i

När jag känner att jag har tid och ork, då ska jag skaffa blogg på någon annan sida, en där man kan göra nånting annat än at bara skriva. Jag HAR faktiskt försökt att lägga upp bilder men det går ju inte. Anus. ************************************************* Hostattacker har gjort min natt ganska sömnlös, morgonen ganska jobbig och frukost över hela bordet. Anus. Nu är jag inte så säker på att det bara är allergi längre. Hostar upp slem och sånt mysigt och det smakar blod ibland. Feber oxå. Och ont i huvet. Blä. Jag vill vara frisk nu ju! Kul att missa sista veckorna i skolan då......... Anus. Meeen what to do. Ska göra en dundersmoothie med massa cvitamin hade jag tänkt. Kanske lite glass. Den som lever får se. Hade asmycket att skriva om men nu verkar det ha krypit tillbaka i huvet igen- Eller så var det det jag nyss hostade ut? Vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Syster Sara

Jag kan ta en bloggkurs med dig om du vill. Det funkar ju på min blogg....

hoppas du mår bättre nu när du fått lite medicin.



Hör av dig. Kram

2012-05-29 @ 18:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0