Den där jävla bägaren

Idag var det min tur. Att grina. Håller fortfarande på. Fick ett ryck på Simon som först hade sölat ner hela köksmattan med köttfärs och jag gav han den lite demonstrativt ihopvikt som "nu får du gå ut och damma av det här". Och det gör han i duschen. Hur jävla dum får man va? Då blev det ju ännu mer för mig att städa upp och spydde mellan gråten gjorde jag oxå. Såg så jävla äckligt ut. Skrek om allt mellan himmel och jord men mest att han är en gris som låter mig städa upp allt jämt och att han alltid skjuter på saker. Som nu. Han har vetat i flera månader att han ska söka till Åsa folkhögskola. Och att han måste ha ett dansnummer förberett. Men när det är 3 dagar kvar, då är det dags att hitta låt. som stör min sömn för jävla fittäckelbasen. Sen är det ju kanske kul att ha nånting förberett oxå i alla fall någon dag innan. Ååååååååh jag blir så leds. Sen är det nog allt annat oxå. Men tänk så lätt det kan rinna över.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gumman då! Igår var de jag, och idag är de din tur :( hussa <3

2012-05-12 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0