Äta, dricka, skita, träna, sova och umgås

Har sovit knasigt inatt. Kan bero på sockerbomben jag stoppade i mig igår. Men jäääääklar vad gott det var! Mums mums. Det resulterade även i huvudvärk på morgonen så jag är trött. Ska hinka i mig vatten och äta apelsin och sen får vi se om jag är pigg nog att promenera till frösön och hälsa på Saga! Jag har tänkt så himla mycket varför jag vill bli fit egentligen. Och jag kom fram till att jag mår som bäst när jag rör på mig och gör fysiskt krävande saker så jag får svettas och så det bränner i musklerna. Jag trivs då. Om jag har ätit och druckit bra. Annars får jag ont i huvet och blir trött och då är det ju inge kul. Så skärpning nu Linnéa. Ät, träna och var glad! Wiiie :D NU: H2O och lite argi. Och nåt ätbart :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Tack för fina besöket gullet!:)

2012-05-19 @ 20:53:18
URL: http://Sagaskrypin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0