20x15x3+35x10

Jag hade ingen som helst motivation till att träna. Hade ätit dåligt och kände bara för att äta godis och slappa i soffan. Men samtidigt var jag lite rastlös. Simon fick iväg mig till gymmet till slut. Han cyklade med mig dit och jag tränade rodd, armar och ben. Jäklar vad stark jag har blivit i triceps! Och lite mer rodd, stakmaskin, crosstrainer och till slut en lång härlig stretch. Gu så skönt det var. När jag kom hem var jag trött fast pigg i huvet! Så skönt :) En varm dusch senare blev jag trött och somnade. Nu ska jag gå till kära skolan. Sång, svenska och ensemble står på schemat! Pusshej!

Kommentarer
Postat av: saga

ååh ja börjar också tappa motiveringen till att träna. jobbigt.. sommaren närmar sig... aaaah!

2012-05-02 @ 16:15:46
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0