zumba!

Halloj! Den här dagen började med en smärre chock framför spegeln. Högra ögat var alldeles svullet och rött med en massa pluppar som såg ut som små blåsor. Under ögonlocket var det ännu värre. så jag ringde hc och fick tid bara någon timme senare. skönt. Väl där vände hon på ögonlocket, det kändes inte men var himla läskigt. jag och ögon... Hur som helst så var det inget värre än 7-8 vaglar som hade satt sig tätt tätt under ögonlocket. Inte konstigt det gjorde ont och var svullet! Så hon tömde dom och tvättade ögonen på mig. Sen var jag och åt hos sara innan jag drog till golds för lite zumba! Kom på att jag har nog inte nämnt att jag skaffat gymkort där nu. det är ju dyrare än friskis men samtidigt kommer jag aldrig hinna träna om jag måste planera in 3 -4 timmar för att träna. Så jag investetade i mig själv och köpte gymkort. Sjukt fina omklädningsrum!!!Och inte alls snobbigt som jag först trodde :) trött men pigg gick jag hem och lämnade grejer innan jag gick på willys och köpte litte gofika. mums! Nu är klockan mitt i natten och jag skulle ha sovit för längesen men jag körde fotvård så kanske fötterna gillar mig imorgon. Sov sött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0