Storm

Blev inte mycket sömn i natt! Igår trodde jag att jag höll på att bli magsjuk men det var falskt alarm som tur var! :D Det gick över lite senare och då gick jag och la mig. Men vad hade jag för det. Så fort jag skulle somna blåste det till och jag tänkte "Jag dör". Hahaha det var läskigt. Jag lyckades sova i ungefär en timme och då ringde Simons alarm så det var lika bra att kliva upp eftersom jag ändå inte kunde somna om. Idag känner jag mig riktigt kry. Det är härligt. Så jag ska dricka upp min smoothie och njuta av att känna mig frisk! Kanske blir en liten lur innan skolan oxå. Troligen. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att höra att jag inte är den enda som får nära-döden-upplevelser när det stormar. Sov kanske tre timmar inatt så jag hade liiiite mer tur än dig ;)Miss you honey <3

2012-03-12 @ 17:02:31
URL: http://littlesisterh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0