Skönare dag

Men skönare dag! Jag duschade och gick med posten till syster Sara, fast hon var inte hemma då. Sen gick jag och träffade Jon och vi som bara skulle kolla läget nere i badhusparken men det slutade med att vi ghalkade oss över till frösön på isen och gick tillbaka den vanliga vägen. Sjukt jobbigt var det att spurta, åka en bit, halka, spurta, åka och ta fart. Halkade till så jag sträckte ryggen men det har gått över nu.

Vi gick iaf på hemmakväll och köpte lite godis och när vi kom hem var vi riktigt hungriga. Så vi gick vidare till matkällan och åt pizza där. Åååhååhhåå vad gott!

Sen tittade vi på melodifestivalen och jon försökte sig på wordfeud. Heeh. Det var kul ;)

En film senare och många skratt och en simon rikare går jag och lägger mig. Tummen upp för den här dagen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0