Sjuker som alla andra

Startade dagen med en blåbär, björnbär, hallon och banansmoothie! Passar bra en sjukdag som denna. Grymt god var den :D Igår var en himla händelserik dag. Så jag hann inte träna som jag hade planerat. Meen det gör inget. Då hade jag trott att det var därför jag blev sjuk och blivit besviken på mig själv och sånt men nu kan jag säga att det är för att jag umgåtts med sjuka mönniskor (läs Sara och Melisia) och för att jag inte har någon bra mössa. Det blåser rätt in i öronen på mig och mössan blåser av om man inte håller i den. Den är mest bra för att inte håret ska blåsa omkring och bli tovigt och fett. Nu har jag ätit bra och tränat lagom så nu är det sån sjuka som alla får. Det känns ändå rätt skönt. Jon skulle komma idag. Jag trodde det var för att han ville umgås lite men nej då. Han ville ha någonstans att vara innan träningen och när den inte blev av så kom han inte. Dissen där då! Haha. Fast det är ganska så jätteskönt att vara ensam en stund ibland också.

Kommentarer
Postat av: Sara L

Lätt att lägga skulden på oss. Men jag tror du blivit smittad av någon på affären ;)

2012-03-09 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0