Någon dag utan träning = fucktard

Nej Hanna, jag var inte bakis. Hahaha :p Jag hade lite närkontakt med biltaket i söndags och efter det kändes nacken hoptryckt och sen sånt som följer. Var till farbror doktor igår och fick remiss till röntgen för att utesluta något allvarligt. Och något allvarligt var det inte, som tur var. Bara mjukdelsskador som gör jävligt ont. Ovh hjärnskakning. Och tack vara det där jävla guppet kan jag inte träna. Jag ska träna så fort jag mår bättre, han sa att det var viktigt att JAG kände när jag kunde träna, inte någon annan eftersom jag sa att om jag mår prima i morgon och tränar kommer mina nära och kära säga ifrån. Så där hör ni! ;) De e je som bestäm! Hihihihi Idag när jag kom hem fick jag mail om att jag måste göra ett jävla körprov till? Och det 3 timmar efter vi slutar på fredag. Amen tack. Jag kommer inte orka vafan. Det känns som att dom inte vill ha dit mig. så jag grät en skvätt och sen somnade jag nerbäddad i sängen. Nu känns det bättre men jag vill bara släppa allt och köra skiten ur mig på gold's. Men det går ju inte, virrpanna. Är det så här man blir efter några dagar utan träning? Ont i ryggen, seg i kroppen och sugen på allt annat än riktig mat? Jag är ett jävla fucktard nu. Det vill jag inte igen. Tack och adjö

Kommentarer
Postat av: Hannie!

Oj, ändå att du måste göra om provet? wtf?!

Och efter nack-skadan ska du förbli frisk och kry!!! Din blogg börjar likna en sjukdomsblogg ;)

Och när din nacke är frisk kanske jag är frisk och då kan jag köpa ett gold's-kort och gymma med dig! :)



puss

2012-03-29 @ 09:46:34
Postat av: Sagis

Alltså alltid händer ju dig känns det som :O stackars fisunge. Varma duschar brukar hjälpa mot nackont :) kram på dig!<3

2012-03-29 @ 12:42:49
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0