MÖSSOR!

Ja det stämmer faktiskt. Min blogg är en sjukblogg. Haha nu får jag sluta vara sjuk och skada mig! Nu så ska det bli huskut dehänne :D Känner mig mycket bättre i nacken och huvet idag. Nu kan jag nästan röra nacken normalt men jag måste göra kontrollerade rörelser för det blixtrar i huvet om jag gör hastiga rörelser, tex blir skrämd. HAMPUS! Hahaha.. Idag var en bra dag. Kören sög för agge var sur, körprovet gick typ rätt bra och vi fick MÖSSORNA! Shiit vi tar studenten snart. Snart är vi arbetslösa. Nej men jobb borde man kunna fixa. Jag har ju några på g :) Värre är det med att ha råd med folkhögskola. Får ju inga lån innan man är 20 såatte...Och inte får man läsa upp kurser på lärcentrum innan man är 20 heller. Nåja, det löser sig det med. Men det känna som att det är så himla mycket man ska tänka på nu sista terminen och inte ens hälften har med skolan att göra. Nu ska jag gå på dollar och köpa plåster och bomullspads. Så nu kan ni skriva upp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0