Måndag 18 mars

Studenten börjar fasen närma sig! Herregud, jag får så ont i magen när jag tänker på det. Idag har jag många ärenden och mycket att göra. Framförallt ska jag ta en powernap efter skolan så jag är på alerten ikväll! Och nu ska jag göra mig någon frukost. Får se om pojkarna har lämnat någon fil åt mig! Annars blir jag lite pjutt. Ne, jag vet inte vad jag ska skriva. Hade en underbar helg med fina människor och jag åt inte alltför mycket gosaker. Förutom Hampus självkomponerade kycklingwraps. HUUUUUR gott som helst! Det godaste jag ätit i hela mitt liv säkert. Inget skämt. Så sjukt jävla gott. Hade inte magen sagt stopp hade jag kunnat äta alltihop själv. Vi har tur som har en sån mästerkock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0