Julmus och julskink liten kok

Hej hopp galopp! Har precis ätit rester sen igår. Baconinlindad kyckling med champinjoner och paprika och pommes till. Gott eller vad! Blev glatt överraskad när Saga och Mattias ville ta med oss på bowling kanske en kvart efter att jag hade stigit ur sängen. Såna spontangrejer är alltid kul! Att jag suger på bowling och att jag ramlade på rumpan på banan gör inte så mycket. Kul att det händer nåt så här på sportlovet! Tack för det Saga och Mattias! Jag vill tränaaaa! Men icke det om halsen gör ont. Nåja, vad är väl en träning på Gold's. Alldeles dötrist och tråkigt å... Alldeles underbart! Hehehee. Nej men vi ses kissekatter! Nu ska jag dricka påskmust och hoppas att jag blir frisk. (Ni som undrar varför jag skriver kissekatter är det för att jag säger det med skånsk dialekt i huvet efter Johan Glans)

Kommentarer
Postat av: Saga

Du var så söt när du druttade på rumpen :D gofis! Tack för sällskapet! Krya på dig tjejen :) <3

2012-03-10 @ 21:33:48
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0