Härligt!

Det är ganska skönt att gå och lägga sig tidigt, kliva upp tidigt och vara klar 40 min innan jag måste gå. Måste sluta hålla mig uppe på kvällarna för egentligen är jag ju skittrött. Så vad är det för mening då? Dumma mig. ÄNTLIGEN har jag matlust. Igår på skolan blev jag hungrig och när jag kom hem var jag sugen på mat igen så det blev lax, potatis och en sås på turkyoghurt. Och sallad med feta, gurka, paprika, rödlök och babyspenat till. GOTT! Efter det blev jag tröttare än tröttast och ville helst bara gå och lägga mig men vi skulle handla med simons föräldrar. Måste passa på när bil finns. Det blir sjukt dyrt att småhandla på affärerna i stan. Huua. Så det gjorde vi och sen drack vi te och pratade. När dom gick dammsög jag och simon diskade. Sen åt vi salladen som blev över och till slut var det dags att sova. SÅÅÅ skönt att lägga sig på kudden och vara mätt och belåten :) Somnade väl på fem min ungefär om ens det. Nu ska jag njuta av tillvaron under filten och sen blir det till att vandra till skolan. Yep. Inte har jag tränat på gitarren heller. Eller jo egentligen, men inte på senaste tiden för noterna är borta...... Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0