Halsont dagen till ära

Var hemma från skolan igår. Jag hade så ont i halsen och huvet och näsan och kroppen och ögonen. Gick på en liten promenad på kvällen för det brukar kännas bättre då men inte den här gången. Så fort jag är frisk ska jag träna. För jag vill ha endorfinerna. Känns som att det kan komma till pass nu.
Idag är det superfint väder. Jag ska kasta mig i duschen och sen gå till syster med post och sen kommer Jon hit. Får se vad vi hittar på :) Simon jobbar idag annars hade vi åkt skoter idag. Ååååh, så himla typiskt...
Alltid när jag skkriver känns det som att jag hoppar hit och dit på den förbannade röda tråden så ingen fattar vad jag skriver. Men när jag läser igenom ser det oftast helt okej ut. Mina tankar som hoppar så mycket så jag blir förvirrad kanske.
Är det nån fler som käner så?

Kommentarer
Postat av: Syster Sara

Ha ha. Känner igen mig. Sådär är det för mig också, en massa hoppande i skallen så det blir osammanhängande. men sen när man läser igenom så funkar det ändå.

Släktdrag kanske?

2012-03-04 @ 07:26:36
URL: http://familjenlantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0