Go with the flow

Igår vad en bra dag. Riktigt, riktigt bra! Hela veckan har flutit på rätt bra. Mycket att göra men eftersom jag har börjat planera varje sak jag gör har det gått förvånansvärt smidigt. Igår i alla fall. Jag sov bra, vaknade utvilad och det gick smidigt på morgonen. På scmun fick vi till rätt mycket och efter det följde jag med Fridax2 och pluggade till nutida konstprovet. Gitarren missade jag typ hela för att jag inte fattat än att jag börjar kvart över och inte 25 i. Men då pratade vi bara och jag kommer få godkänt i det. Skönt att veta! Jag är ju inte så jävla bra på gitarr x) Men då vet jag det. Sen hade vi picknick i helges (studentgrej) och efter det var det prov. Och förutom att jag inte kom ihåg så många snubbar så kunde jag resten! Så det kändes bra och efter provet skakade jag. Jag var så spänd inför provet så nu när jag kunde slappna av skakade jag. Knäppt. SEN gick jag hem, bytte om och packade väskan och joggade till gold's. Där satt Jon på roddmaskinen och väntade. Jag värmde upp lite mer på rodden och sen visade Jon hur man gjorde med alla maskiner och vad dom tränade. Eftersom han var förkyld så åkte han hem efter jag hade fått provat och då körde jag mågra min på rodd igen för jag hade blivit lite kall när vi pratade. Hur som helst så körde jag på så hårt med armarna så efteråt när jag skulle öppna dörren så gick det inte. Hahahaa det var så pinsamt.. Killarna som gick bakom fick öppna åt mig. Men då har jag ju kört på riktigt då ;) Jag förstår varför dom har dörröppnare. Nästa gång använder jag den. Jag duschade och då hade Hanna kommit och sen drog vi iväg på musik direkt! ÅÅÅÅÅÅÅHH vilka jävla begåvade underbarn det går i vår klass. Helt sjukt. Och Quotes vann! Yaay ;) Nu ska jag sluta skriva för nu ska jag borsta tänderna och sen bär det av till vaplan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0