Friskus

I morgon vill jag vara frisk. Måste egentligen vara på körrep nu men hur ska jag ta mig dit då när jag blir svimfärdig av minsta lilla jag gör? Så jag försöker plugga melodier och texter på egen hand. Läsa Tisdagarna med Morrie ska jag göra oxå. Det är lagom. Börjar bli hungrig oxå. Undra om jag bara ska göra en sallad. Ja, så får det bli. Det är lättätet nu när aptiten inte är på topp. Kladdkaka däremot! Det går ner UTAN problem, haha. Gjorde en ny variant igår som blev ungefär hur jäkla god som helst. Inte det bästa valet kanske men... det är gott. Måste passa på att äta sånt nu för imorgon är det slut med det. Måste verkligen ta itu med mitt liv. Meeenåå! Gurkan var dålig......... Kan väl inte ha sallad utan gurka, eller?

Kommentarer
Postat av: saga

SAKNADE DIG!

Kladdkaka funkar alltid bäst när man är sjuk , bara att acceptera :)

2012-03-13 @ 21:20:22
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0