Friluftsdag

Idag var det friluftsdag! Ingen sol men skönt väder ändå. Det regnade ju inte iaf som det gjorde för dom som åkte till fjälls. Fy vad trist. Nej jag och massa andra musikare samlades i badhusparken, blev indelade i grupper och sen gick vi till Frösön där lärarna stod vid olika stationer. Skitkul var det! På sista stationen skulle vi framföra en låt som innehöll vissa ord. Vi gjorde en rap med stamp och klappkomp. Blev riktigt bra! Skulle spelat in :P Efter det fick vi grillade hamburgare i valla och så fikade vi. Sen fick vi gå. Så vi tog bussen tillbaka till stan. Tänkte följa med och köpa biljetter till musikdirekt men jag var så fruktansvärt kissnödig så jag gick hem. Hemma blev det varm oboy och choklad för jag frös så mycket. Hade svettat ner mig på affärn så då frös jag ju hela dan sen. Bra där. I morse kom det en man och frågade om han gick på gatan som stod på papperet han höll i och var socialen var på engelska då eftersom han inte kunde svenska så bra. Det var tårar längs hans kind... Undra hur han mår nu, hoppas att det är bättre. Jag får så ont i hjärtat av sånt! Vill inte att någon ska må dåligt. Nu ska jag ta en power nap till carmina burana. Nej vänta nu blev det fel... Jag ska ta en power nap och sen lyssna mer på carmina burana. Göra båda samtidigt går inte :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0