En ledig fredag

Idag är nacken ond. Kanske är för att jag inte tog piller när jag vaknade. Men huvet är bra! En ledig dag som denna tvättar jag och lyssnar på skön musik, just nu skrillex. Ska även försöka klämma in lite skoluppgifter och jobb. Men först och främst ska jag njuta av en ledig dag och bara vara själv. Det är så skönt. Det tar mig till balen. Många tycker jag är knäpp när jag inte vill gå med Simon på balen och tycker det är jättekonstigt. Men hallå, vi är uppi varandra dagarna i ända, vi gör det mesta tillsammans och umgås HELA TIDEN. Jag har försökt fått folk att kalla mig för mig och inte oss för jag vill inte vara dom. Jag vill vara hon. Jag är EN person, jag sitter inte ihop med någon annan. SÅDETSÅ! Haha. Men ni fattar, hoppas jag. Jag älskar honom jättemycket men jag vill ju likförbannat träffa annat folk. Och det är inte nyttigt att inte kunna göra saker utan partnern. Fyy vad leds man blir på varandra då! Höua. Man ska vårda relationen men det betyder inte var med varandra hela tiden. Både jag och Simon mår bättre sen vi börjat göra saker var för sig. Och glöm för guds skull inte bort att du är en person. När någon vill umgås med DIG gäller det inte automatiskt er. SÅDETSÅ! Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket för dina fina ord. Det värmer ska du veta! :) <3

2012-03-30 @ 17:45:25
URL: http://baramassabilder.blogg.se/
Postat av: saga

DAMN RIGHT!

2012-03-30 @ 18:30:44
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0