Barnen är hög på socker

Tänkte gå på zumba idag. Men jag körde ett hårt benpass igår så jag skulle inte orka. Sen kom jag på att nacken nog inte tillåter det heller så det var lika bra att jag inte gjorde det! Så då åkte jag och Simon på kupan där jag hittade en (jättefin) klänning. Ehhm. Ja men jag har ju iaf en klänning till vårprojektet. Sen åkte vi till lillänge, köpte den där jävla vågen jag har tänkt köpa så länge och så åt vi på max. Åkte tillbaka till lillänge och köpte nå sladdar till bilstereon och sen for vi till Vaplan. Så nu sitter jag här :) Jons nya tävlingscykel var ju dåligt snygg då! Herregud jag skulle aldrig våga cykla på den :p Nu ska vi snart åka tillbaka till stan och titta på Little Shop of Horrors. Så ma råkes! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0