100-dagars

Dagen började med ont i huvet och trött som ett as var jag. Gick på skolan och försökte hänga med men det var nåt som var fel. Hängde inte med och såg inge bra.

Svimfärdig gick jag hem och sen kände jag att det var migrän på g. Åt och tog treo, vilade en stund och duschade och sen gick jag till Asia Wok där mina vänner väntade. Vi åt, så sjukt gott! Och sen stod Hannas place på schemat. Väl där pratade vi, skrattade, dom andra drack alkohol, jag drack loka päron&krusbär och försökte spela spel. Men det går inte så bra när alla har något att säga hela tiden. Nåja, det blev ingen pinsam tystnad i alla fall.

Blev sjukt besviken över att det inte blev som tänkt och att beskedet att vi lika gärna kunde dra på cuprum kom så sent så då tog vi oss inte ner eftersom några inte ville gå och sista bussen hade gått. Två fick skjuts tillslut men jag fick inte plats så jag stannade kvar en stund tills jag inte kunde hålla tillbaka tårarna längre och bestämde mig för att gå hem och försöka att inte bli våldtagen.

Nu ska jag mysa ner mig i min ziperall och försöka glömma skiten. Fick ju i alla fall träffa fint folk.

Hoppas ni andra fick en bra 100-dagars och att det inte var skittrångt på olearys, vilket jag tvivlar på.


Kommentarer
Postat av: Saga

Tråkigt att det inte blev som du hoppades på :/ inge kul när man är nere o sjuk. Ibland har man jobbiga perioder o när de är i samband med festligheter suger det hårt:( puss!

2012-03-01 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0