Att inte göra nånting alls

Studenten var det bästa som hänt mig. Helt sjukt att tre år kan gå så fort med underbara människor och mycket kul! Såklart massa muppar och sorg oxå, det hör till. Utan ups and downs är man död. Innan jag får till så det går att skriva normalt på bloggen tänker jag inte gå in mer på studenten. Den är för värdefull för att kastas bort i ett sånt här skitinlägg. Förövrigt har jag inte gjort ett piss idag. Laddat hem filmer och tittat på dom. Typ. Och ätit godis. Är sjuk efter helgens ståhej så jag orkar inte riktigt gå ut. Har däremot tagit på mig skorna flera gånger för att gå ut på en promenad men då har jag sett hur hemskt det ser ut i lägenheten (igen) och därför tänkt att jag måste städa först. Men då måste man ha musik och då finns det saker som måste göras och en facebook som måste underhållas med jämna mellanrum. Bara för att jag vill ha lite sällskap. Hoppas jag får den utlovade massagen ikväll, det behövs. HOPPAS Simon orkar :) Farväl människovalpar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0