Möss-bal!

Mösspåtagningsbalen var riktigt rolig. Morfinhostmedicinen gjorde dock att jag typ somnade vid bordet. Tur anton är så rolig så han höll mig vaken. Förrätten var lätt godast. Laxtårta. Vill ha receptet på den ja! Så jäääääkla god! mumsi :) Tyckte all mat var godare på den här balen än på programbalen. Orkar inte skriva nå mer detaljerat. Dansen var rolig och det gick tom att bugga i de där skorna. Sköna och ursnygga. Likei :) Frida frågade mig om vi skulle gå upp och köra Vem är du själv och Sara M och Frida J hängde oxå på. Ja det var kul. Riktigt kul. Åkte dock hem runt 23 med Hanna och somnade typ på en gång. Jag var så trött och snurrig och hade ont i huvet. Och idag är jag förkyld. Bihålorna trycker och gör ont. Ajaj. Ska gå ut på en promenad och se om det blir bättre av lite friskluft. BARA JAG BLIR FRISK TILL PÅ MÅNDAG!!! Men det ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0