Gå ner i arbetstid

8-timmarsdagar är mer än mitt huvud klarar av. Ganska självklart egentligen men man måste ju testa för att veta. Testa med 6 timmar istället och se om det går bättre. Mindre lön på en dag men jag kan nog jobba fler dagar istället. Jävlaskitbajsäckeltumör som gjorde det här med mig.*********************************************************** Läkarn sa att det egentligen inte handlar om att man klarar mer och mer ju längre tid det går utan snarare att man lär sig leva med det. Jag måste lära känna min kropp och lyssna på signalerna den ger mig. Jag försöker göra allt i samma takt som andra men det är bara att inse att jag får migrän och spyr till slut ifall jag inte tar det lugnt när jag behöver. Jag håller på att lära mig och kommer bli bättre och bättre varje dag. Jag kommer uppfattas som en partypooper och tråkmåns när jag väljer att sova istället för att festa. Men den smällen får jag ta. Folk får acceptera mig som jag är. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Amen to That!

2012-06-16 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0