Leka lägenhetsinspektör

Idag var jag och tittade på en lägenhet åt Sara. 3 rum och kök, 85-90 kvadrat plus källarförråd. Första intrycket när man kom in i byggnaden var att det kändes mysigt och luftigt med högt i tak. Så jag var beredd på att bli besviken när han öppnade lägenhetsdörren. Det hade jag inte behövt vara. När vi klev in kändes det hemtrevligt och mysigt där med. Inte senaste, men fräsch inredning och, håll i er, 3 meter till tak. 3 meter! Och sjukt stora fönster.
Lägenhetens pärla var ju vardagsrummet. Stort, ljust och fräscht. Och sovrummen! Herregud i det ena kunde man ju förtusan få plats med 2 dubbelsängar utan problem! Helt galet stort och det tog liksom aldrig slut på stora rum i lägenheten.
Nackdelarna var: Golvet i köket och badrummet. I köket behövs det fixas till men det skulle han ringa dit någon som gjorde så det ska vara grett. I badrummet var det helt och så men det var fruktansvärt fult! Haha, men det funkar ju i alla fall ;) Och resten av lägenheten var ju helt underbar så jag tror man kan ha överseende med den lilla petitessen :)
Jag hoppas hon blir nöjd nu för jag vill ha den själv :p
-
Det var ju dagens aktivitet. Sen dess har jag varit lite smådöd. Somnade efter simon hade gått på jobbet och vaknade av en hostattack som hette duga. Slutade med att jag funderade på hur fan jag skulle kunna förklara för 112 vad som är fel när jag inte ens kan andas. Jag fick nog lov att sluta hosta. Vad hände liksom? Jag som sov så skönt. Sen har jag förkylningsblåsor i hela ögonen typ. Jag fattar inte varför jag får såna? Dom gör ju ont...
Jag har ont i huvet. Så jag lyssnar på musik och tar det lugnt! Ska ta en liten kort promenad senare så jag får någon friskluft i lungorna och inte bara host. Nu ska jag dricka mer kolsyrat vatten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0