SOFFA!

Igår var jag så rastlös så jag visste inte om jag var glad eller arg, pigg eller trött. Så jag körde lite styrketräning här hemma. Eller ja, det var ganska tungt efter att inte ha tränat på 3 veckor. Så idag har jag skaplig träningsvärk! Körde djupstretch oxå efteråt, så himla skönt! Tänkte försöka bli smidig igen. Känns inte lika bra att dansa när man knappt kan sätta sig på golvet normalt :p
Hur som haver! I eftermiddag åker vi och hämtar soffa! Wiiie :D Kommer bli asum.
Och nu blev jag sugen på glass. Tack som fan Maxreklam... Det är så himla gott! Men nej, ingen glass. Det är lika gott med ett glas iskallt vatten. Eller, ja, det är ju kallt i alla fall! Kanske är det jag är ute efter. Ånej, säg inte att jag har feber igen... Det går ju upp och ner hela tiden vid lunginflammation. Men om jag tänker att jag är frisk så är jag nog det. Så säger vi! :D

Kommentarer
Postat av: Skrutten Saga

Härligt tjejen! Det går åt rätt håll :) haha ja e också ovig men ger mig inte tid att stretcha :P

ÅH glass är gott omn omn omn.. pusss!

2012-01-23 @ 08:59:04
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0