torsdag den 12 januari

Alltså vafan! Varför kan jag inte bara få bli frisk så jag kan gå på skolan och umgås med folk? Nu ör jag leds på att vakna av jättehostattacker så lungorna vrids och bli andfådd av att sjunga. ja, helt seriöst, igår på ensemblen blev  jag andfådd av att sjunga blues. Och hostade som en tok och det gjorde ont i lungorna. Men jag gissar att det bara är att vänta ut det. För det är ju mycket bättre nu än det var förut så det går ju åt rätt håll men det kan gärna gå lite snabbare =)
Nu ska jag dricka te. För någon skola orkar jag inte med. Hade så himla gärna velat gått idag eftersom det bara är musik, heela dagen! Det kanske inte låter så jobbigt men med vår klass blir det himla höga volymer. Speciellt när en viss person får tag på ett trumset. Eller bara nåt att slå på. Haha....
Såjasåja. Ha det så kult idag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sara L

Snart kommer jag så jag kan få ta hand om dig när du är så dålig. <3

2012-01-12 @ 07:22:22
URL: http://familjenlantz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Krya på dig älsko! Du. inte för att göra dig orolig eller nåt, men idag i helges hörde jag att om man har sammanlagt 2% frånvaro dras studiebidraget in!?!?! Då räknas både anmäld och och ogiltig frånvaro med. Är man jättesjuk måste man ha läkarintyg! Stört system, men så lyder nyheten idag!

2012-01-12 @ 17:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0