Skola

Det blev en skoldag idag oxå! Känns bra att vara tillbaka :)
Däremot var det jäklarns kallt att gå till skolan! Kunde nästan inte röra ansiktet när jag kom fram.
Vi hade första lektionen i nutida konst idag. Verkar vara en flummig men helt okej kurs må jag säga. Fast lärarn, hon kommer ju alltid vara sig lik så allt med henne lär väl kännas flummigt, haha.
Har gått 13500 steg idag. Först till skolan, sen tillbaka, till skolan igen och tillbaka igen. Sen gick jag hela vägen till centrum och skulle köpa skor men det blev en kalender istället. Skit oxå. Hittade ju ett par asfina till rimligt pris och så finns dom inte i min storlek. Jag har så höga krav på skor så det blir aldrig några för mig. Kanske måste sänka kraven lite. Jaja, jag får leta vidare någon annan dag för skor måste jag ha! Nu är det inte mycket kvar av dom jag har och dom är inte vackra någonstans.
Nu ska jag brodera. Coolt va?

Kommentarer
Postat av: Saga

Härligt att höra att du mår bättre :D då måste vi umgås snart :)

2012-01-24 @ 20:17:36
URL: http://sagaskrypin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, broderar du!? Trivsamt med någon som är lite tantig som jag ;) Fast jag stickar och virkar mest, haha. <3

2012-02-10 @ 09:58:41
URL: http://hannaevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0